۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۶۰۵۸۹۲
آیت الله طبرسی تأکید کرد؛

مسؤولان قدر مردم را بدانند | ضرورت حل مشکلات اقتصادی

مسؤولان قدر مردم را بدانند | ضرورت حل مشکلات اقتصادی
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ملت ایران سخت‌ترین فشار‌های اقتصادی را تحمل کرده اند، اما هیچ گاه نسبت به ارزش‌های دینی و انقلابی بی اعتنا نبوده اند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده، ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی شهرستان ساری با اشاره به ماه مبارک رمضان و فضیلت‌های این ماه گفت: رمضان ماه بندگی، خضوع و خشوع بر درگاه الهی است.
 
وی با بیان این که انسان مؤمن با روزه داری، بندگی و طاعت خداوند متعال را به جای می‌آورد، افزود: خوان رحمت و مغفرت الهی در این ماه با فضیلت گسترده است و بندگان صالح خداوند با روزه داری، صبر و شکیبایی از این رحمت واسعه الهی بهره مند می‌شوند.
 
آیت الله طبرسی، ماه مبارک رمضان را ماه مبارزه با وسوسه‌های شیطانی و حرکت در مسیر سلوک معنوی دانست و خاطرنشان کرد: اعمال و رفتار ما در این ماه با فضیلت باید به گونه‌ای باشد تا در پایان ماه کارنامه قبولی از خداوند متعال دریافت کنیم.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری، حفظ حرمت ماه مبارک رمضان را مسأله‌ای مهم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی مواقع شاهد برخی اعمال خلاف شرع در این ماه با فضیلت هستیم که این بی احترامی علنی به ماه مبارک رمضان است.
 
امام جمعه ساری به تلاش دشمن در جهت تضعیف و کمرنگ کردن ارزش‌های الهی و معنوی در جامعه اشاره کرد و گفت: ملت ایران مردمی دیندار و معتقد است و هیچ گاه به تبلیغات ضد دینی و فرهنگی دشمن توجه نخواهد کرد.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به این که ملت ایران علیرغم همه فشار‌های اقتصادی که در جامعه وجود دارد ماه مبارک رمضان امسال را پرشورتر از هر زمان دیگری آغاز کرده اند، افزود: این نشان دهنده آن است که فشار‌های اقتصادی نمی‌تواند موجب کمرنگ شدن اعتقادات دینی مردم شود.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مسؤولان کشور باید قدر چنین مردم فهیمی را بدانند، گفت: ملت ایران سخت‌ترین فشار‌های اقتصادی را تحمل کرده اند، اما هیچ گاه نسبت به ارزش‌های دینی و انقلابی بی اعتنا نبوده اند.
 
امام جمعه ساری، ملت ایران اسلامی را عاشق دین و اهل بیت (ع) معرفی کرد و با بیان این که علیرغم تلاش‌های دشمن، دین و معنویت در جامعه اسلامی همچنان محور همه امور مردم است، بیان داشت: این مردم معتقد و دیندار نخواهند گذاشت، نقشه دشمن برای دین زدایی در جامعه اسلامی محقق شود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات